12 Şubat 2017 Pazar

AKADEMİK BİLİŞİM 2017



Türkiye'de yapılan en güzel, en yararlı etkinlik: Akademik Bilşim.

Bu sene Aksaray Üniversite'sinde düzenlendi.

Tek cümleyle: "Motivasyon kaynağım".

Geçen sene  AB'de tanıştığım 35 yaşlarında bi abi "Buraya ne kadar erken gelirsen gel, hep geç kalmış olduğunu hissedersin" demişti.

Gene de daha fazla geç kalmadan gelin!







Bilişimcilerin bir araya geldiği muhteşem bi ortam.

Buraya yazmamın tek nedeni bilmeyenler neler kaybettiğini bilsin istiyorum.

Bu sene konferanslar geçen seneye göre biraz daha zayıf kalmış gibiydi.

Galiba çoğu üniversitenin derslerinin başlaması bunda büyük etkendi.

Ama  kurslar gene çok güzeldi.

Sağolsunlar  eğitmenler her saniyenin dolu dolu geçmesi için ellerinden gelen tüm gayreti gösteriyorlardı. Bunu parayla kimseye yaptıramazsınız!

Burdan AB2017'de emeği geçen herkese olmak üzere özelde Mustafa Akgül ve Necdet Yücel hocalarıma çok teşekkür ediyorum. Ve tabiki sponsorlara. 




  

Linkler
                                                                    http://ab.org.tr/

   Ayrıca Necdet Hocamızın yazmış olduğu blog > http://www.nyucel.com/2017/02/akademik-bilisim-2017nin-ardndan.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder