Türkiye'de yapılan en güzel, en yararlı etkinlik: Akademik Bilşim.
Bu sene Aksaray Üniversite'sinde düzenlendi.
Bu sene Aksaray Üniversite'sinde düzenlendi.
Tek cümleyle: "Motivasyon kaynağım".
Geçen sene AB'de tanıştığım 35 yaşlarında bi abi "Buraya ne kadar erken gelirsen gel, hep geç kalmış olduğunu hissedersin" demişti.
Geçen sene AB'de tanıştığım 35 yaşlarında bi abi "Buraya ne kadar erken gelirsen gel, hep geç kalmış olduğunu hissedersin" demişti.
Gene de daha fazla geç kalmadan gelin!
Bilişimcilerin bir araya geldiği muhteşem bi ortam.
Buraya yazmamın tek nedeni bilmeyenler neler kaybettiğini bilsin istiyorum.
Bu sene konferanslar geçen seneye göre biraz daha zayıf kalmış gibiydi.
Galiba çoğu üniversitenin derslerinin başlaması bunda büyük etkendi.
Ama kurslar gene çok güzeldi.
Sağolsunlar eğitmenler her saniyenin dolu dolu geçmesi için ellerinden gelen tüm gayreti gösteriyorlardı. Bunu parayla kimseye yaptıramazsınız!
Burdan AB2017'de emeği geçen herkese olmak üzere özelde Mustafa Akgül ve Necdet Yücel hocalarıma çok teşekkür ediyorum. Ve tabiki sponsorlara.
Linkler
http://ab.org.tr/Ayrıca Necdet Hocamızın yazmış olduğu blog > http://www.nyucel.com/2017/02/akademik-bilisim-2017nin-ardndan.html

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder