Türkiye'de yapılan en güzel, en yararlı etkinlik: Akademik Bilşim.
Bu sene Aksaray Üniversite'sinde düzenlendi.
Bu sene Aksaray Üniversite'sinde düzenlendi.
Tek cümleyle: "Motivasyon kaynağım".
Geçen sene AB'de tanıştığım 35 yaşlarında bi abi "Buraya ne kadar erken gelirsen gel, hep geç kalmış olduğunu hissedersin" demişti.
Geçen sene AB'de tanıştığım 35 yaşlarında bi abi "Buraya ne kadar erken gelirsen gel, hep geç kalmış olduğunu hissedersin" demişti.
Gene de daha fazla geç kalmadan gelin!
